Woman-overloaded-with-stuff-at-work-e1493228366351

Η δουλειά μου απαιτεί πολλές ώρες γυρισμάτων και αρκετά ξενύχτια για την επιμέλεια της εκπομπής. Ωστόσο προσπαθώ να μην αφήνω το άγχος να βλάψει την υγεία και τις επιδόσεις μου. Είναι γνωστό ότι η πίεση χρόνου, ο υπερβολικός φόρτος εργασίας, οι συνεχείς αλλαγές, η εργασιακή ανασφάλεια οδηγεί σε υπερβολικό στρες. Αυτό με τη σειρά του οδηγεί σε μυϊκούς πόνους, πονοκεφάλους, αϋπνία κ.τλ. Προσπαθήστε να μειώσετε το στρες και να νιώσετε καλύτερα στο χώρο εργασίας σας με αυτές τις απλές συμβουλές.

  • Κάντε μια βόλτα: Απομακρυνθείτε από το γραφείο σας ή από το χώρο εργασίας για λίγα λεπτά.
  • Αφήστε ό,τι σας πιέζει: Επικεντρωθείτε σε κάτι άλλο ώστε να έχετε μία ανάπαυλα και να πάρετε -ψυχολογικά- μια ανάσα.
  • Ακούστε μουσική: Αφιερώστε μερικά λεπτά και βυθιστείτε στον κόσμο της μουσικής πριν επιστρέψετε στα καθήκοντά σας. Είναι αναζωογονητικό!
  • Αναπνεύστε! Γεμίστε ενέργεια αναπνέοντας, πάρτε βαθιές εισπνοές και εκπνεύστε με δύναμη. Οξυγονώνοντας τον εγκέφαλό σας θα αισθανθείτε καλύτερα.
  • Δείτε αστεία e-mails: Μπείτε στα αρχεία του υπολογιστή σας και χαζέψτε τις φωτογραφίες των διακοπών σας ή δείτε άλλες φωτογραφίες από εξωτικά μέρη.
  • Σκεφτείτε κάτι θετικό: Σε καθημερινή βάση φροντίστε να έχετε να σκεφτείτε κάτι όμορφο για το τέλος της ημέρας, ακόμα κι αν είναι τόσο απλό όσο το να επιστρέψετε σπίτι και να διαβάσετε ένα βιβλίο.

Το μυστικό

Απολαύστε τη διαδικασία παρασκευής ενός ζεστού αφεψήματος. Προσωπικά προτιμώ το πράσινο τσάι. Πρόσφατες έρευνες δείχνουν ότι οι αντιοξειδωτικές του ιδιότητες βοηθούν αποτελεσματικά στην καταπολέμηση του στρες.

omorfamystika