καθαρα δευτερα
  • Χαλβάς: Παρασκευάζεται σε διάφορες εκδοχές. Το κύριο συστατικό του είναι το ταχίνι, ενώ συνδυάζει αρμονικά πρωτεΐνες, υδατάνθρακες και ακόρεστα λιπαρά. Προσέξτε να είναι τυποποιημένος ή από επώνυμο κατάστημα.
  • Λαγάνα: Λόγω του φόρτου εργασίας των ημερών, πιθανόν να είναι άψητη. Προσέξτε να είναι καλά ψημένη, για να αποφύγετε στομαχικές ενοχλήσεις.
  • Ταραμάς: Αποφύγετε τη μεγάλη κατανάλωση, και δώστε προσοχή στην οσμή και τη γεύση του. Προμηθευτείτε καλύτερα τυποποιημένη συσκευασία.
  • Tουρσί: Αποφύγετε τη μεγάλη κατανάλωση, ειδικά αν έχετε ευαίσθητο στομάχι.
  • Ελιές: Δεν έχει μεγάλη σημασία αν είναι τυποποιημένες ή χύμα. Αν είναι χύμα όμως, πρέπει να τις πλύνετε καλά.
  • Θαλασσινά: Τα φρέσκα θαλασσινά διακρίνονται από ζωηρά μάτια, γυαλάδα, και ευχάριστη οσμή. Αν δεν είστε σίγουροι για την επιλογή σας, προτιμήστε τα κατεψυγμένα.
  • Αλκοόλ: Αποφύγετε τη μεγάλη κατανάλωση αλκοόλ ειδικά αν πρόκειται να οδηγήσετε. Επίσης φροντίστε να μην αλλάζετε ποτά, και αισθανθείτε στομαχικό ανακάτεμα ή ζαλάδες.

Σε περίπτωση που μετά τα σαρακοστιανά εδέσματα παρουσιάσετε συμπτώματα τροφικής δηλητηρίασης (π.χ. στομαχόπονο, πονοκέφαλο, ευκοίλια, εμετό), πρέπει να επικοινωνήσετε άμεσα με τον ιατρό σας.

Τηλεφωνικό κέντρο δηλητηριάσεων: 210 77 93 777

Καλή σαρακοστή σε όλους!!