sleep-1

10 μυστικά για τον τέλειο ύπνο τις ημέρες του καύσωνα

Αν ανήκεις σε εμάς, που έχουμε ξεμείνει στην Αθήνα των 38 βαθμών και των πυρκαγιών, μάλλον δεν κοιμάσαι πολύ καλά τελευταία. Τα πρόσφατα γεγονότα αλλά και ο καύσωνας, κάνουν τον βραδινό ύπνο ένα από τα πιο απαιτητικά task στο “πρόγραμμά” σου κάτι που, με τη σειρά του, κάνει κάθε ημέρα όλο και πιο δύσκολη!

Δυστυχώς, δεν έχουμε κάποιον μαγικό τρόπο να αντιστρέψουμε τα γεγονότα των τελευταίων ημερών, μπορούμε όμως όλοι μαζί να συνεχίσουμε να βοηθούμε. Δες πώς θα το κάνεις εδώ και εδώ. Φρόντισε, ακόμα, τη θετική σου διάθεση, έτσι ώστε να μπορείς να ανταπεξέλθεις στις απαιτήσεις των ημερών (σου δίνουμε ιδέες για το πώς θα το κάνεις εδώεδώ και εδώ!)

Όσο για τον καύσωνα; Διάβασε τα παρακάτω έξυπνα και εύκολα tips για να ανακτήσεις τον ύπνο σου, παρά τις υψηλές θερμοκρασίες! Κάνε τον ποιοτικό ύπνο, παιχνίδι κάπως έτσι…

#1 Κάνε ένα ντουζ ακριβώς πριν τον ύπνο!

#2 Κράτα κλειστά τα παντζούρια του δωματίου σου από το μεσημέρι και μετά

#3 Αντάλλαξε το μαξιλάρι σου για ένα με φυσικό κάλυμμα και γέμιση

#4 Επένδυσε σε μεταξωτές μαξιλαροθήκες που κρατούν το μαξιλάρι δροσερό (και τις ρυτίδες μακριά!)

#5 Κοιμήσου μόνη και απλώσου στο κρεβάτι! Τουλάχιστον μέχρι να δροσίσει λίγο…

#6 Βάλε το μαξιλάρι στην… κατάψυξη! Για 15 λεπτά, ακριβώς πριν τον ύπνο

#7 Κοιμίσου μονάχα σε βαμβακερά σεντόνια! 0% πολυεστέρας…

#8 Πες όμως ναι σε ένα ελαφρύ σεντόνι, αντί θα μείνεις εντελώς ξεσκέπαστη όλο το βράδυ

#9 Τοποθέτησε έναν ανεμιστήρα κοντά στα πόδια του κρεβατιού (και πες όχι στο aircondition)

#10 Κράτα ένα face mist στο κομοδίνο σου και ψεκάσου κατά τη διάρκεια της νύχτας. Πρόσθεσε αιθέριο έλαιο λεβάντας και ζελέ αλόης σε νερό, για να φτιάξεις μόνη σου το πιο χαλαρωτικό και δροσερό face mist!

womenonly