36024730223_ecf217d361_k

Όλοι περιμένουμε με ανυπομονησία το καλοκαίρι και κάνουμε σχέδια για τις αποδράσεις μας στις παραλίες. Όλα κυλάνε ρολόι, τουλάχιστον μέχρι να έρθει η ώρα της προετοιμασίας του σώματος. Γιατί η πλειοψηφία αποφασίζει να οδεύσει προς το ιδανικό σώμα μετά το Πάσχα, με αποτέλεσμα η διατροφή να γίνεται απαιτητική και η γυμναστική αρκετά σκληρή, χωρίς το αναμενόμενο αποτέλεσμα.

Γι αυτό λοιπόν φέτος προετοιμάζουμε το σώμα μας για την καλοκαιρινή περίοδο από τώρα και σας δίνουμε συμβουλές που θα έχουν μακροπρόθεσμα αποτελέσματα.
Ξεκίνησε τη γυμναστική. Εάν κάνεις την άσκηση αναπόσπαστο κομμάτι ενός ισορροπημένου τρόπου ζωής, θα διευκολύνεις εντυπωσιακά τη διαχείριση του σωματικού βάρους. Κάθε μορφή γυμναστικής από το γρήγορο περπάτημα μέχρι τη γιόγκα βοηθάει να χάσεις τα περιττά κιλά του χειμώνα και να αποκτήσεις το σώμα που επιθυμείς. Και φυσικά εκτός από το κάψιμο θερμίδων, την ανάπλαση της μυϊκής μάζας και τη μείωση του σωματικού λίπους, η φυσική δραστηριότητα βελτιώνει την ψυχική υγεία, απελευθερώνοντας τις ενδορφίνες, τις ορμόνες που αυξάνουν τη διάθεση και βοηθούν στην καταπολέμηση του άγχους.

Οργάνωσε την ημέρα σου. Όσο απαιτητικό και εάν είναι το πρόγραμμά σου, βάλε τη διατροφή ως προτεραιότητα και βρες χρόνο για να οργανωθείς. Φτιάξε ένα διατροφικό πλάνο που να περιλαμβάνει τα τρία βασικά γεύματα (πρωινό, μεσημεριανό, βραδινό) και τα ενδιάμεσα σνακ. Ξεκίνησε την ημέρα σου με ένα ελαφρύ και πλήρες πρωινό, όπως γιαούρτι με δημητριακά και φρούτο ή ψωμί ολικής άλεσης με μέλι και ένα ποτήρι χυμό. Και επειδή το πρωί ο καφές είναι για τους περισσότερους το καλύτερο ξεκίνημα για μια απαιτητική ημέρα, δεν υπάρχει λόγος να τον απαρνηθείς.

jenny.gr