bigstock-Cutlery-on-a-plate-113939828

Ανά διαστήματα παρουσιάζονται μοντέλα διατροφής που υπόσχονται άμεση απώλεια βάρους (πολλά κιλά σε μικρό χρονικό διάστημα). Έχετε δει όμως κάποιο να μιλάει για διατήρηση του βάρους σας αφού φτάσετε τον στόχο σας; Ή για τυχόν προβλήματα υγείας που μπορεί να προκληθούν από ακραίες διατροφικές συμπεριφορές;

Ενδεικτικά σας παραθέτω μερικές από τις «Διάσημες» Δίαιτες:

Δίαιτα Banting: Ένα διατροφικό πλάνο πολύ χαμηλό σε υδατάνθρακες και υψηλό σε λίπος… Πόσο εύκολη είναι η συμμόρφωση σε αυτό; Και μαζί με τα υψηλά ποσοστά λίπους, μήπως λαμβάνουμε και μεγάλη ποσότητα από τα «κακά» λιπαρά που βλάπτουν την υγεία μας;

Δίαιτα Atkins: Αφορά ένα διαιτολόγιο πλούσιο σε πρωτεΐνες και λίπος και φτωχό σε υδατάνθρακες. Τι γίνεται όμως στο σώμα μας όταν ακολουθούμε παρατεταμένα διατροφή υψηλή σε πρωτεΐνες;

Αλκαλική Διατροφή: Η βασική φιλοσοφία στην οποία στηρίζεται αυτή η διατροφή είναι ότι ο άνθρωπος χρειάζεται να καταναλώνει τρόφιμα τα οποία δεν διαταράσσουν το PH του οργανισμού του με σκοπό είτε να προλάβει την εμφάνιση χρόνιων παθήσεων. Μήπως όμως η θεωρία αυτή αποκλείει από τη διατροφή μας σημαντικές κατηγορίες τροφίμων;

Χημική Δίαιτα: Άλλη μία διατροφή πλούσια σε πρωτεΐνες και λιπαρά και χαμηλή σε υδατάνθρακες. Ποιες θα είναι οι μακροχρόνιες επιδράσεις στην υγεία μας;

Δίαιτα των Μονάδων: Είναι δυνατόν να τρώμε όσο θέλουμε… αρκεί να μετράμε μονάδες για να αδυνατίσουμε; Μαγικά φίλτρα δυστυχώς δεν υπάρχουν. Κάτι τέτοιο μυρίζομαι και γύρω από τη δίαιτα αυτή. Υπάρχουν επιστημονικά δεδομένα που να υποστηρίζουν την αποτελεσματικότητά της;

Διαβάστα περισσότερα εδώ