19489274_10213726213936199_374559460_n

Μετά από ένα μεγάλο διάστημα απουσίας λόγω λοιμώξεων, ιώσεων, προσπαθειών σε challenges και τρελού διαβάσματος είμαι και πάλι κοντά σας φίλοι μου. Αγαπημένες μου νεράιδες και σκανταλιάρικα ξωτικά μου, ελπίζω να με συγχωρήσετε που το ραντεβού μας στον κόσμο των ταξιδιών άργησε τόσο. Για μια ακόμα φορά δεν μπόρεσα να παρευρεθώ στα γενέθλια της ομάδας μας Επάγγελμα Γυναίκα, αν και το προσπάθησα όσο δεν γίνεται, φέτος όχι λόγω ταξιδιού αλλά εξεταστικής! Σαν μικρό παιδί που είμαι ακόμα, είμαι φοιτήτρια και αποφάσισα πως ήθελα να διερευνήσω τις γνώσεις μου πάνω στη κβαντική φυσική και στην γλώσσα προγραμματισμού Python. Εξ αυτού και η μακράς διάρκειας απουσία μου. Θα σας ανταμείψω όμως για την υπομονή σας να με περιμένετε με ένα δωράκι. Λεπτομέρειες στη συνέχεια!

Αυτή τη φορά η βόλτα μας αυτή τη φορά θα είναι εγχώρια και θα είναι ένα τριήμερο με την οικογένεια Φούρλα (οιγνωστές Φούρλαινες) συνοδεία του αρκούδου μου, εεεε του αγαπημένου μου ήθελα να πω (εκδρομή με γυναίκα, κουνιάδα και πεθερά (!) καταλαβαίνετε πως από τότε εκτελούσε βαρέα και ανθυγιεινά χαχαχαχα).
Πριν από μερικά χρόνια, το τριήμερο του Αγίου Πνεύματος, αποφασίσαμε να επισκεφτούμε το νησί της Αφροδίτης και του Έρωτα. Τα υπέροχα Κύθηρα!

Και επειδή φέτος εν έτος 2017, ο Ιούνιος έχει ψυχολογικά και μας έχει τρελάνει με τον καιρό καθώς νομίζει ότι είναι Ιανουάριος, λέω να σας φτιάξω τη διάθεση το δωράκι μου. Σούπερ διαγωνισμός με δώρο 2 διανυκτερεύσεις με πρωινό για 2 άτομα στα μαγευτικά Κύθηρα!!! Μια καταπληκτική προσφορά από τα PRAPAS-APARTMENTS στην Αγία Πελαγία! Όχι τώρα, πέστε μου ειλικρινά, δεν με αγαπήσατε πιο πολύ;;;

Τα Κύθηρα λοιπόν, που είναι γνωστά και με την ονομασία Τσιρίγο, είναι νησί το οποίο βρίσκεται στη Νότιο Ελλάδα, μεταξύ της νότιας Πελοποννήσου και της Κρήτης. Σύμφωνα με τη μυθολογία η θεά Αφροδίτη γεννήθηκε στους αφρούς της θάλασσας των Κυθήρων, όταν έπεσαν σε αυτήν τα αποκομμένα από τον Κρόνο γεννητικά όργανα του πατέρα του Ουρανού. Στη συνέχεια τα κύματα παρέσυραν τη θεά, η οποία έφθασε στην Πάφο της Κύπρου, όπου επίσης λατρεύτηκε ως θεά προστάτης του νησιού. Για αυτό και στην Κύπρο υπάρχει περιοχή Κυθραία ή Κύθρα, όπου βρέθηκαν αγάλματα της θεάς Αφροδίτης. Εξ αυτού η Αφροδίτη αναφέρεται και ως ‟η Κυθέρεια θεά του έρωτα τροφός”. Σε αυτό συνηγορεί και η προέλευση του ονόματος από το ρήμα κεύθω, που σημαίνει έχω κρυμμένο μέσα μου τον έρωτα. Μάλιστα στην αρχαιότητα Ακύθηρος λεγότανε κάποιος που υστερούσε σε ομορφιά, ενώ όσοι έκαναν έρωτα στο νησί ανακάλυπταν το κρυμμένο ερωτικό πάθος! Αν και δεν είχαν ανάγκη για ερωτικό πάθος, τα Κύθηρα υπήρξαν ερωτικό καταφύγιο και για το ποιο διάσημο ζευγάρι της ιστορίας, του Πάρη και της ωραίας Ελένης!!!

Η πρόσβαση στο όμορφο νησί των Κυθήρων γίνεται είτε με το πλοίο Βιτσέντζος Κορνάρος από το λιμάνι του Πειραιά, το Καστέλι Κρήτης, το Γύθειο Λακωνίας, την Καλαμάτα και τα Αντικύθηρα ή με το πλοίο Πορφυρούσα από την Νεάπολη Λακωνίας, είτε αεροπορικώς από το Ελευθέριος Βενιζέλος. Εμείς σαν οικογένεια μας συνέφερε να φύγουμε από το λιμάνι του Πειραιά. Ναι η διαδρομή κράτησε περίπου 7 ώρες, αλλά εμείς περάσαμε τέλεια, καθώς είχαμε φροντίσει να έχουμε μαζί μας φαγητό, επιτραπέζια παιχνίδια και φωτογραφική! Είμαστε επίσης τυχεροί καθώς κανένας μας δεν υποφέρει από ναυτία στο πλοίο. Όποτε οι ώρες περάσανε χωρίς να το καταλάβουμε! Αναχωρήσαμε από τον Πειραιά στις 5 το απόγευμα και φτάσαμε στο Διακόφτι, το λιμάνι των Κυθήρων λίγο μετά τα μεσάνυχτα.

Δεν πήραμε όχημα μαζί μας αν και στα Κύθηρα χρειάζεται οπωσδήποτε, γιατί είχαμε ενημερωθεί σχετικά και μας συνέφερε καλύτερα από οικονομικής άποψης να νοικιάσουμε. Στο λιμάνι υπάρχει γραφείο ενοικιάσεως αυτοκίνητων με το που βγαίνεις από το καράβι, το www.kithera.gr, το μόνο με αποκλειστική διάθεση σε Αεροδρόμιο και Λιμάνι (τι άκρες να έχει άραγε;;;). Πάντως ήταν πάρα πολύ βολικό για εμάς και πιστεύω για όλους, καθώς παραλαμβάνεις και παραδίδεις το αυτοκίνητο στο λιμάνι λίγο πριν επιβιβαστείς στο πλοίο της επιστροφής. Έτσι αφού φορτώσαμε την πραμάτεια μας κατευθυνθήκαμε προς την περιοχή της Αγίας Πελάγιας όπου βρίσκονται τα διαμερίσματα PRAPAS-APARTMENTS, που θα διαμέναμε τις επόμενες ημέρες. Παρά το ακατάλληλο της ώρας, μας υποδέχθηκε η γλυκιά Χριστίνα με το χαμόγελο στα χείλη (το έχει το όνομα φαίνεται 🙂 ), η οποία μας οδήγησε στα διαμερίσματά μας, που μας περίμενε και ένα μπουκάλι κρασί για το καλωσόρισμα! Αφού τακτοποιηθήκαμε και ήπιαμε ένα ποτήρι κρασί, αποφασίσαμε να παραδοθούμε στην αγκαλιά του Μορφέα, ώστε να ξεκινήσουμε την ημέρα μας νωρίς νωρίς.

Το πρωί μετά από έναν καλό ύπνο μας περίμενε ένα υπέροχο πρωινό στη βεράντα με την υπέροχη θέα. Αφού πήραμε δυνάμεις και ζαλίσαμε τη Χριστίνα με τις ερωτήσεις μας, που τις απάντησε όλες με χαμόγελο και μας έδωσε όσες πληροφορίες χρειαζόμασταν, με το χάρτη ανά χείρας ξεκινήσαμε την εξόρμηση μας, να ανακαλύψουμε το νησί της Αφροδίτης και του Έρωτα.

Στο νησί υπάρχουν αρκετά αξιοθέατα και σε μικρή απόσταση το ένα από το άλλο. Ο πρώτος προορισμός μας ήταν το γραφικό χωριό Μυλοπόταμος, όχι για τους νερόμυλους που υπήρχαν στην περιοχή αλλά γιατί μας το υποδείξανε ως το μέρος που υπάρχει το νερό της νεότητας! Φυσικά δεν είδαμε πουθενά πινακίδα “ Νερό Νεότητας” αλλά μία πινακίδα “Νεράιδα, Καταρράκτης” μας οδήγησε σε έναν ειδυλλιακό τόπο με τροπικό πράσινο και πανέμορφα γεφύρια. Ένας χώρος μαγικός, σαν να βγήκε από παραμύθι, ο καταρράκτης της “Νεράιδας” βρίσκεται ανάμεσα σε θεόρατα πλατάνια που προσφέρουν απλόχερα τον ίσκιο τους σε όλη την διαδρομή.Τα νερά του πέφτουν λαμπερά, από ύψος 20 μέτρων σχηματίζοντας μια μικρή καταπράσινη λίμνη,που όποιος αντέχει το κρύο νερό θα πρέπει οπωσδήποτε να βουτήξει. Το χρώμα των νερών είναι απλά απερίγραπτο. Ένα πράσινο χρώμα που δεν το βρίσκεις ούτε στην παλέτα του μεγαλύτερου ζωγράφου. Γύρω από τον καταρράκτη θα βρείτε τους 22 εγκαταλελειμμένους νερόμυλους και άλλες μικρές λίμνες. Πάντως η τοποθεσία θα σας γοητεύσει και θα περιμένετε σίγουρα να δείτε και νεράιδες. Και θα δείτε! Ο μύθος λέει ότι οι νεράιδες, όταν είδαν ότι δεν μπορούν πλέον να συνυπάρξουν με τους ανθρώπους, μεταμορφώθηκαν σε λιβελούλες, ώστε να κρατήσουν τα φτερά τους και συνάμα να μένουν κοντά στους ανθρώπους και να τις αναγνωρίζουν μόνο όσοι είναι άξιοι. Σε όλη τη διαδρομή είχαμε συντροφιά μικρές λιβελούλες που χόρευαν ασταμάτητα γύρω μας!!! Πραγματικά είναι ένα μέρος απίστευτης ομορφιάς, κρυμμένο καλά στην δυτική πλευρά του νησιού. Ο καταρράκτης αναφέρεται και ως «καταρράκτης της φόνισσας» καθώς ένας μύθος λέει πως στην κορυφή του γκρεμού απ’ όπου πέφτει το νερό, μάλωναν δυο γυναίκες και η μία απ’ αυτές έσπρωξε την άλλη και την σκότωσε. Η αλήθεια είναι όμως πως δεν υπάρχει περίπτωση στο μυαλό σας να μείνει πότε ως ‘καταρράκτης της φόνισσας’, γιατί μόνο οι νεράιδες θα μπορούσαν να φτιάξουν ένα τόσο παραμυθένιο μέρος. Ένας φίλος αναφέρει το εξής, που με βρίσκει απολύτως σύμφωνη. Αν σας πάνε με δεμένα μάτια και σας τα ανοίξουν στους καταρράχτες της νεράιδας, μη βάλετε στοίχημα ότι είστε στον Αμαζόνιο γιατί θα το χάσετε. Φυσικά πριν φύγουμε από το ονειρικό αυτό μέρος καλού κακού εμείς βουτήξαμε τα πόδια μας στο νερό! (Η ματαιοδοξία των γυναικών να μείνουμε πάντα νέες!)

Φυσικά δεν γίνεται να πάμε κάπου και να μην γίνει ‘μπουφία’ (βλέπε ΡΩΜΗ: Η αιώνια πόλη!)! Στα Κύθηρα έγινε λοιπόν εκεί στον καταρράκτη, που ακούγαμε (;) και ψάχναμε για μια πάπια που δεν ήταν πάπια αλλά ένας τεράστιος βάτραχος μπροστά στα μάτια μας. Οι άσχετοι! Χαχαχαχαχα! Γελάστε ελεύθερα, το γέλιο δίνει ζωή! Εγώ πάντα θα γελάω περισσότερο! 😉
Δεν φτάσαμε μέχρι το τέλος της διαδρομής αλλά όσοι από εσάς το επιθυμείτε φροντίστε να είστε κατάλληλα εξοπλισμένοι για να μπορείτε να συνεχίσετε καθώς μετά από περίπου 15 λεπτά πεζοπορίας και καταρρίχησης φτάνετε στη παραλία Καλάμι, που μπορείτε να κολυμπήσετε στα καταγάλανα βαθιά νερά της και αν έχετε και μάσκα μαζί, να δείτε και τα κανόνια που βρίσκονται στο βυθό.

Συνεχίσαμε την εκδρομή μας με μια βόλτα στον παραδοσιακό οικισμό της Κάτω Χώρας με το Ενετικό κάστρο, την υπέροχη θέα και τα συντηρημένα Βυζαντινά εκκλησάκια, μερικά από τα οποία κρέμονται κυριολεκτικά πάνω από τον γκρεμό. Αν τα επισκεφτείτε να είστε εξαιρετικά προσεκτικοί για το που πατάτε, υπάρχει πινακίδα που γράφει πως μπαίνετε με δική σας ευθύνη.

Στο νησί των Κυθήρων υπάρχει μεγάλο πλήθος από παλαιούς ναούς και μονές και σε τρία σημεία υπάρχουν ναοί μέσα σε σπήλαια! Ένα από αυτά είναι το σπήλαιο της Αγίας Σοφίας στην Κάτω Χώρα, κοντά στην παραλία του Λιμνίωνα. Αφήσαμε την επίσκεψη στο σπήλαιο της Αγίας Σοφίας καθώς και την πράσινη λίμνη καρδιά για επόμενη φορά και επιλέξαμε να συνεχίσουμε τη βόλτα μας για να επισκεφτούμε ένα από τα τρία μοναστήρια των Κυθήρων την Παναγία Μυρτιδιώτισσα.(Τα άλλα είναι η Αγία Μόνη και η Αγία Ελέσσα που μαζί με την Μυρτιδιώτισσα βρίσκονται σε αντικριστές κορυφές βουνών.) Αφορμή ήταν ένα δικαστήριο στις 24 Σεπτεμβρίου όταν ανακάλυψα την Παναγία την Μυρτιδιώτισσα που γιορτάζει ανήμερα.

Αυτό που δεν γνώριζα όμως είναι πως η Μυρτιδιώτισσα βρίσκεται στα Κύθηρα! Ήμουν πάρα πολύ χαρούμενη που κατάφερα να επισκεφτώ την συγκεκριμένη μονή. Είναι η μεγαλύτερη μονή των Κυθήρων και προστάτιδα του νησιού. Βρίσκεται στην περιοχή των Μυρτιδίων στα δυτικά του νησιού και είναι χτισμένη σε ένα φυσικό βραχώδης άνοιγμα, ανάμεσα σε πάρα πολλές μυρτιές! Η εικόνα της Παναγίας της Μυρτιδιώτισσας είναι το πολυτιμότερο κειμήλιο του νησιού και είναι η απανταχού προστάτιδα των Κυθηρίων. Η παράδοση λέει ότι ένας βοσκός είδε στον ύπνο του έναν άγγελο να του υποδεικνύει ένα σημείο μέσα σε μια μυρτιά που υπήρχε μία εικόνα με την Παναγία. Ο βοσκός έχτισε ένα μικρό εκκλησάκι δίπλα στη μυρτιά και τοποθέτησε την εικόνα εκεί, την οποία την ονόμασε Μυρτιδιώτισσα. Αυτό το εκκλησάκι παραμένει έως σήμερα και ονομάζετε παλαιό Καθολικό και εκεί στεγάζεται η εικόνα της Παναγίας μαζί με τα τάματα των επισκεπτών της, κάποια από τα οποία είναι τεράστια κεριά!!!

Πάνω ακριβώς από το παλαιό Καθολικό βρίσκεται ο νεότερος ναός και στον περίγυρο του κελιά για τη διαμονή των πιστών που επισκέπτονται την μονή την περίοδο της νηστείας των πρώτων δεκαπέντε ημερών του Αυγούστου. Αξιοθαύμαστο έργο στο εσωτερικό της μονής είναι το κωδωνοστάσιο 26 μέτρων του καλλιτέχνη Νικολάου Φατσέα (Καμία σχέση με τον Φατσέα από την γνωστή τηλεοπτική σειρά!). Κορυφαίο θρησκευτικό έθιμο των Κυθηρίων είναι η «Γύρα της Παναγίας» που πραγματοποιείται την Κυριακή της Ορθοδοξίας από τα Μυρτίδια στη Χώρα. Η περιφορά της εικόνας διαρκεί 15 ημέρες περνώντας μέσα από τα περισσότερα χωριά του νησιού καταλήγοντας στην Χώρα και πολλοί πιστοί ακολουθούν την εικόνα κατά την περιφορά της και τις 15 μέρες.

Το απόγευμα μας βρήκε να τριγυρίζουμε στα πλακόστρωτα δρομάκια της Χώρας, που δοκιμάσαμε και αγοράσαμε το γνωστό λικέρ των Κυθήρων φατουράδα για δωράκια και όχι μόνο και καταλήξαμε στο κοντινό ύψωμα του Μπελβεντέρε για ένα υπέροχο ηλιοβασίλεμα αγναντεύοντας τη Χώρα, το Κάστρο και το Καψάλι. Μετά από ένα απολαυστικό παγωτό επιστρέψαμε στην Αγία Πελάγια για λίγη ξεκούραση και ετοιμαστήκαμε για μια βραδινή έξοδο στα εγκαίνια ενός καινούργιου κλαμπ, μετά από πρόσκληση της γλυκιά μας οικοδέσποινας Χριστίνας. Την επόμενη μέρα σκοπός μας ήταν να γυρίσουμε όσα περισσότερα μέρη του νησιού μπορούσαμε. Περάσαμε μια βόλτα από την παραλία της Αγίας Πελαγίας, συνεχίσαμε μέσα από το χωριό Ποταμός (που θα πηγαίναμε την επομένη για το παζάρι με τα τοπικά προϊόντα), πήγαμε στο λιμάνι του Καψαλίου με το φάρο από το 1853 και καταλήξαμε στην ομορφότερη παραλία του νησιού, το Καλαδί. Πρόκειται για μια βοτσαλωτή παραλία με γαλαζοπράσινα πεντακάθαρα νερά που βρίσκεται ακριβώς δίπλα από την Παλαιόπολη. Η παραλία χωρίζεται σε τρία μέρη όπου το πιο εντυπωσιακό είναι η μικρή σπηλιά που βγάζει στην τρίτη πολύ μικρή παραλία. Η πρόσβαση όμως δεν είναι και τόσο εύκολη αφού πρέπει να κατέβεις περίπου 120 σκαλιά που συνεπάγεται ότι πρέπει να τα ανέβεις μετά! Έτσι και εμείς απλώς θαυμάσαμε αυτή την υπέροχη παραλία από ψηλά, αφού ο καιρός και ο χρόνος δεν επέτρεπε κολύμπι και συνεχίσαμε για την παραλία της Αφροδίτης (Παλαιόπολη), όπου σύμφωνα με την μυθολογία περπάτησε η Ωραία Ελένη και τα βότσαλα πήραν το σχήμα καρδιάς! Η εξόρμηση μας τελείωσε στον Αβλέμονα. Ένα ήσυχο λιμανάκι που μας μάγεψε. Εκεί απολαύσαμε τον καφέ μας με θέα το μικρό ενετικό κάστρο και το αραγμένο πολυτελές γιοτ μας ( η ελπίδα πεθαίνει πάντα τελευταία χαχαχαχα). Κουβεντιάζοντας με τους ανθρώπους του μαγαζιού μάθαμε πως λίγο ποιο έξω από το λιμανάκι του Αβλέμονα το 1980 υπάρχει ένα αρχαίο ναυάγιο. Είναι το πλοίο “Μέντωρ” του λόρδου Έλγιν όπου το 1802 μετέφερε τα κλεμμένα γλυπτά του Παρθενώνα! Τα μάρμαρα ανασύρθηκαν από το βυθό και κατέληξαν στην Αγγλία αλλά το σκαρί του ‘Μέντωρ’ παραμένει εκεί βυθισμένο μέχρι σήμερα να μας θυμίζει την αρπαγή τους…

Το τελευταίο μας πρωινό και ενώ η υπόλοιπη οικογένεια έπαιρνε το πρωινό της, εγώ έριξα μια βουτιά στην πισίνα που έχουν τα διαμερίσματα PRAPAS. Δεν μπορούσα να φανταστώ να λέω ότι πήγα στα Κύθηρα και δεν έριξα μια βουτιά έστω και αν αυτή ήταν στην πισίνα. Παρόλο που είχαμε late check out ετοιμάσαμε τα πράγματά μας για έχουμε το κεφάλι μας ήσυχο και φύγαμε για το παζάρι στο Μυλοπόταμο. Αν και πήγαμε σχετικά αργά (12:00 π.μ) προλάβαμε να πάρουμε σεμπρεβίβες (τοπικό “λουλούδι” του νησιού), λαδοπαξίμαδα, ροζέδες (μοιάζουν με αμυγδαλωτά) και τοπικό τυρί Μητάτο. Στη συνέχεια πήγαμε για καφέ στο παραδοσιακό καφενείο του χωριού. Ξεκινήσαμε με καφέ, όταν όμως μια παρέα άρχισε το τραγούδι, ήταν τόσο όμορφα που δεν θέλαμε να φύγουμε. Συνεχίσαμε με ούζο, μπύρα και φανταστικούς μεζέδες. Ήπιαμε, φάγαμε, τραγουδήσαμε, γελάσαμε, κάναμε πολύ κέφι, και όταν φτάσαμε στο σημείο να κάνουμε τσίου τσίου συνειδητοποιήσαμε ότι είχε πάει 6 το απόγευμα και τρέχαμε να πάρουμε τις βαλίτσες μας γιατί είχαμε να παραδώσουμε και ένα αυτοκίνητο πριν επιβιβαστούμε στο καράβι της επιστροφής!

Φυσικά μέσα σε μόνο 3 μέρες δεν μπορέσαμε να δούμε όλα όσα υπήρχαν.
Ένα από τα ποιο εντυπωσιακά μέρη που δεν πήγαμε είναι η βραχονησίδα Χύτρα ή αλλιώς Αυγό, που βρίσκεται απέναντι από το λιμάνι στο Καψαλί. Έχει και μια θαλάσσια σπηλιά στην νότια πλευρά της που υπάρχει ένα καταφύγιο για φώκιες. Το έδαφος εκεί είναι απότομο και βραχώδες και στα απόκρημνα αυτά βράχια, έχουν χτίσει τις φωλιές τους οι μαυροπετρίτες (Βαρβάκοι), σπάνιο είδος και προστατευόμενο. Επίσης εκεί ανθίζουν και οι σεμπρεβίβες. Μοναδικός τρόπος για να επισκεφτείς την Χύτρα είναι είτε με δικό σου σκάφος ή με τον Καπετάν Σπύρο και το σκάφος του Αλέξανδρος.
Δεν πήγαμε επίσης στα Αντικύθηρα ή Τσιριγότο, το μικρό αυτό νησάκι με τους μόλις 45 μόνιμους κάτοικους, που έγινε διάσημο χάρη στον περίφημο μηχανισμό των Αντικυθήρων που ανακαλύφθηκε αρχαίο ναυάγιο στο νησί, τον κατά τα λεγόμενα πρώτο υπολογιστή της ιστορίας, ένας πολύπλοκος μηχανισμός για τη ναυσιπλοΐα, για τον οποίο οι επιστήμονες διεξάγουν έρευνες μέχρι σήμερα.
Δεν είδαμε τη γέφυρα στο Κατούνι με τα 13 τόξα, το μεγαλύτερο πέτρινο γεφύρι που κτίστηκε στην Ελλάδα.
Από παραλίες αφήσαμε τις Όχελες, Φυρή Άμμος, Μελιδόνι, Φούρνοι, Χαλκός, Κομπονάδα, Πλατιά Άμμο & από παραδοσιακούς οικισμούς τα Αρωνιάδικα και τα Καστρισιάνικα.
Δεν περιπλανηθήκαμε στην εγκαταλελειμμένη καστροπολιτεία της Παλαιόχωρας, της παλιάς πρωτεύουσας του νησιού που καταστράφηκε από τον πειρατή Μπαρμπαρόσα και εγκαταλείφθηκε από τους κατοίκους της.
Δεν είδαμε αυτά και πολλά άλλα, είδαμε όμως το ναυάγιο “Nordland”, που προσάραξε έξω από το λιμάνι στο Διακόφτι το 2000, επειδή το πλήρωμα τα… είχε τσούξει!!!! Καλό ε;;;;

Ότι και να σας γράψω για τα Κύθηρα είναι νομίζω πολύ λίγο. Είναι σαν να προσπαθώ να σας περιγράψω το άρωμα της κανέλας. Γίνεται; Έτσι λοιπόν δεν μπορώ να σας μεταφέρω και την μαγεία που γεμίζει την ψυχή σας όταν επισκέπτεστε το συγκεκριμένο νησί. Επομένως τι μένει; Να το επισκεφθείτε!!!

Μην ξεχάσετε λοιπόν το διαγωνισμό μας με δώρο 2 διανυκτερεύσεις με πρωινό για 2 άτομα! Λάβετε μέρος και ίσως είστε εσείς που θα απολαύσετε το πανέμορφο αυτό δώρο, προσφορά από τα διαμερίσματα PRAPAS-APARTMENTS!!!

Για να λάβετε μέρος στον διαγωνισμό το μόνο που έχετε να κάνετε είναι:

Η ΤΥΧΕΡΗ ΤΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΤΣΟΥΤΣΗ

Η ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΕΙΝΑΙ ΕΓΚΥΡΗ ΜΟΝΟ ΑΚΟΛΟΥΘΩΝΤΑΣ ΤΑ ΠΙΟ ΠΑΝΩ ΒΗΜΑΤΑ
Συμμετοχή στο διαγωνισμό μέχρι και 2/7/2017
Ο νικητής/νικήτρια θα αναδειχθεί μετά από κλήρωση στις 3/7 και θα ειδοποιηθεί μέσω email

Είμαι η Χριστίνα Φούρλα από τα Καμένα Βούρλα και η ζωή είναι ωραία!