shutterstock_618874979-1

Υλικά για 4 γρανίτες:

  • 1 γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά
  • 10 κεράσια
  • ½ κουταλάκι του γλυκού χαρουπόμελο ή στέβια

Ανακατεύεις το γιαούρτι με το γλυκαντικό και προσθέτεις τα κεράσια κομμένα σε μικαρά κομμάτια, ρίξε το μίγμα σε θήκες για παγωτό ξυλάκι και βάλε το στην κατάψυξη για 2 περίπου ώρες. Έτοιμο!

«Το γιαούρτι περιέχει τρυπτοφάνη, την ορμόνη της διάθεσης που εξασφαλίζει έναν καλό ύπνο. Τα κεράσια έχουν μια συγκλονιστική τους ιδιότητα ότι περιέχουν μελατονίνη. Η μελατονίνη είναι η ουσία που δίνει το σήμα στον εγκέφαλο πως πρέπει να κοιμηθεί!

Με λίγα λόγια, τα κεράσια είναι μαγικά για τις αϋπνίες. Το γλυκαντικό που επιλέχτηκε, το χαρουπόμελο ή αντίστοιχα η στέβια δεν ανεβάζουν το σάκχαρο, οπότε δεν υπάρχουν σκαμπανευάσματα στα επίπεδα της ενέργειάς σου», εξηγεί η ειδικός.

Διατροφική ανάλυση (ανά γρανίτα):

  • ενέργεια: 52 kcal
  • πρωτεΐνες: 2,8 gr
  • υδατάνθρακες: 8,7 gr (εκ των οποίων απλά σάκχαρα 7,5 γρ.)
  • λίπος: 0,49 gr

Ευχαριστούμε για τη mini ανάκριση την  Κλειώ Δημητριάδου, Κλινικός Διαιτολόγος-Διατροφολόγος Χαροκοπείου, Msc στη συμβουλευτική ψυχολογία, Life Coaching Καποδιστριακό πανεπιστήμιο, www.coachmydiet.wordpress.com

Συνταγή και φωτογραφία shape.gr