zugaria-e1505668677906

Είχες ξεκινήσει δίαιτα, έχασες τα κιλά που ήθελες αλλά κάποια στιγμή σταμάτησες και όπως λένε ‘’κόλλησε η ζυγαριά’’. Από το να κάθεσαι να μειώνεις τις θερμίδες σου, διάβασε παρακάτω για ποιους λόγους κόλλησε η ζυγαριά και δώσε χρόνο στον εαυτό σου.

1. Δεν κοιμάσαι αρκετά. Ο ύπνος είναι απαραίτητος για την σωστή λειτουργία του οργανισμού μας. Η έλλειψη ύπνου, ‘’ενεργοποιεί’ μία ορμόνη στο σώμα που είναι υπεύθυνη για την αύξηση της όρεξη σου. Παράλληλα, όταν δεν κοιμάσαι αρκετά και σωστά την επόμενη μέρα νιώθεις κούραση και ατονία.

2. Έχεις έντονο στρες. Όταν έχουμε έντονο άγχος και στρες, ανεβαίνουν τα επίπεδα κορτιζόλης που είναι η ορμόνη που αυξάνει την όρεξη σου και μειώνει τον μεταβολισμό σου. Μάλιστα, η κορτιζόλη συμβάλλει στην αποθήκευση λίπους γύρω από την κοιλιά.

3. Μήπως δεν τρέφεστε σωστά; Όταν ακολουθείτε μία πολύ αυστηρή δίαιτα, αποκλείετε από την διατροφή σας τροφές με βιταμίνες που είναι απαραίτητες για τον οργανισμό σας. Με αυτό τον τρόπο όχι μόνο δεν χάνετε βάρος αλλά νιώθετε συνεχή ατονία και κολλάει ο μεταβολισμός σας.

4. Πίνεις αρκετό νερό; Το νερό είναι σύμμαχος στο αδυνάτισμα σου. Πρέπει να πίνεις τουλάχιστον 8-10 ποτήρια νερό για την σωστή λειτουργία του οργανισμού. Πρέπει να ενυδατώνεις το σώμα σου για να καίει περισσότερες θερμίδες.

5. Δεν γυμνάζεσαι! Μήπως κάνεις πολύ καθιστική ζωή; Πρέπει να περπατάτε όσο περισσότερο μπορείτε ενώ μην παραλείπετε να γυμνάζεστε τουλάχιστον 3 φορές την εβδομάδα. Η άσκηση θα ενεργοποιήσει τον μεταβολισμό σου και θα καις περισσότερες θερμίδες ενώ θα τονώσει και τους μυς σου.

faysbook