#dontacceptit Μια καμπάνια για την γυναικεία κακοποίηση

Μια απλή ανάρτηση της Ιλιάδας Κοθράς στο προσωπικό της προφίλ πέρσι
σχετικά με τα περιστατικά βίας κατά των γυναικών είχε σαν αντίκτυπο 9.733
κοινοποιήσεις, 10.000 likes και δυστυχώς εκατοντάδες μυνήματα προς εκείνη
για ”βοήθεια” μέσω προσωπικών μηνυμάτων.

Ο τρομακτικός αριθμός έδειχνε καθαρά το πόσο μεγάλο είναι το πρόβλημα και έγινε η αφορμή για την πραγματοποίηση του σπότ από την ομάδα της διεθνούς πλατφόρμας www.living-postcards.com.

Την καμπάνια αγκάλιασαν το Υπουργείου Εσωτερικών και της Γενικής Γραμματείας των Φύλων αλλά και αρκετές μη κερδοσκοπικών οργανώσεις εκτός Ελλάδας.
(Η καμπάνια τρέχει με αγγλικούς υπότιτλους αλλά και με ελληνικούς για άτομα
με αδυναμία στην ακοή.)

Το σποτ έχει βασιστεί στην συγκεκριμένη ανάρτηση και ο τίτλος είναι #dontacceptit – Μην το δεχτείς.

Τα μπλουζάκια με τον τίτλο ”dont accept it” θα ταξιδέψουν και εκτός χώρας
κι θα φορεθούν από ευαίσθητους ανθρώπους με σκοπό να ενημερωθεί περισσότερο
ο κόσμος κι κυρίως οι γυναίκες που πρέπει να μάθουν να ”μιλάνε ανοιχτά”
για ότι τους συμβαίνει.”

No Comments Yet

Leave a Reply

Your email address will not be published.