1198267-hard-boiled-eggs-hard-boiled-egg-png-1024_683_preview

Στην προσπάθειά σου να αποκτήσεις το ονειρεμένο σου bikini body, έχεις κάνει όλες τις αλλαγές τροφών που θεωρούσες πιο υγιεινές. Πίνεις χωρίς γάλα τον καφέ, τρως ψητή γλυκοπατάτα αντί για τηγανιτές πατάτες και αποφάσισες να τρως μόνο το ασπράδι του αυγού κι όχι ολόκληρο μαζί με τον κρόκο.

Τελικά, θα σε βοηθήσει μια ομελέτα μόνο με ασπράδι να αδυνατίσεις περισσότερο απ’ ότι αν έτρωγες ολόκληρο το αυγό;

Μελέτες δείχνουν πως η κατανάλωση ολόκληρου του αβγού, μαζί με τον κρόκο, μπορεί να συμβάλει στην απώλεια βάρους και να αυξήσει την καλή χοληστερόλη. Τα ολόκληρα αυγά μόνο καλό μπορούν να κάνουν στη διατήρηση προγράμματος διατροφής που ακολουθείς.

Όσο για τις θερμίδες, γνωρίζουμε πως ένα ασπράδι αυγού περιέχει κατά μέσο όρο 17 θερμίδες  σε σύγκριση με τις 70 θερμίδες του ολόκληρου αυγού.

Η  αλήθεια είναι λοιπόν πως για 50 θερμίδες περίπου που αφαιρέσεις με το να μην φας τον κρόκο, κινδυνεύεις να μην χορτάσεις και χάνεις και θρεπτικά συστατικά του κρόκου όπως η πρωτεΐνη, η Β12, ο σίδηρος και η βιταμίνη D, τα οποία θα μπορούσαν να σε κρατήσουν χορτάτη για περισσότερο.

Ειδικά η πρωτεΐνη από το ασπράδι και η βιταμίνη Β12 του κρόκου αποτελούν τον ιδανικό συνδυασμό για καύση του λίπους, μεγαλύτερη απώλεια βάρους και πιο δυναμική γράμμωση.

Τώρα αν θέλεις πράγματι να τρως χώρια το ασπράδι με το ολόκληρο αυγό, δες τους τρόπους για να το πετύχεις εύκολα.

queen