5 μυστικά για ακόμη πιο φρέσκο, καθαρό και λαμπερό δέρμα

Τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσεις ως προς την περιποίηση του προσώπου σου από σήμερα κιόλας

Σίγουρα έχεις αναρωτηθεί. Μα τι κάνει η τάδε ή η δείνα και έχει τέτοια επιδερμίδα; Πώς τα καταφέρνει;

Η Dr. Jeannette Graf, δερματολόγος στη Νέα Υόρκη και καθηγήτρια δερματολογίας στο Mount Sinai School of Medicine, αποκαλύπτει μερικά από τα αγαπημένα της beauty tricks, ή αλλιώς μερικές αλλαγές που μπορείς να κάνεις σε καθημερινή βάση για να δεις το δέρμα σου να γίνεται πιο φρέσκο, λείο και λαμπερό.

1. Πλύνε το πρόσωπό σου δύο φορές την ημέρα
Η τεμπελιά είναι πολύ συχνό φαινόμενο, ειδικά μετά από μια μεγάλη, κουραστική μέρα. Αλλά αν δεν αφαιρείς σωστά και ολοκληρωτικά το μακιγιάζ σου, το μόνο που καταφέρνεις είναι να αφήνεις πάνω στη μαξιλαροθήκη σου ένα στρώμα με όλους τους ρύπους και τις τοξίνες που έχει μαζέψει το πρόσωπό σου καθόλη τη διάρκεια της ημέρας.

“Συνηθίζουμε να βουρτσίζουμε τα δόντια μας δύο φορές την ημέρα, αλλά υπάρχουν τόσα πολλά άτομα που δεν πλένουν τα πρόσωπά τους τη νύχτα”, λέει η Graf. «Πολλοί πηγαίνουν για ύπνο και απλώς λένε ‘θα το κάνω αύριο΄, ή δεν πλένουν το πρόσωπό τους πριν τον ύπνο και το πρωί απλώς ρίχνουν λίγο νερό στο πρόσωπο τους. Είναι λάθος και δεν επαρκεί για να αφαιρέσει όσα πρέπει να απομακρυωθούν από το πρόσωπο.”

 2. Χρησιμοποίησε μια κρέμα ρετινόλης τη νύχτα
«Η ρετινόλη ενισχύει την αποκατάσταση του DNA του δέρματος. Το βράδυ, το δέρμα σου είναι σε λειτουργία αποκατάστασης και είναι καλύτερα προετοιμασμένο να ενισχύσει τις φυσικές διεργασίες της και να βγάλει τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα», εξηγεί η Graf. Μετά από 8 έως 12 εβδομάδες από τη χρήση ρετινόλης, θα παρατηρήσεις ότι το χρώμα του δέρματος σου θα είναι πιο ομοιόμορφο και οι γραμμές και οι ρυτίδες θα έχουν αρχίσει να ξεθωριάζουν, αφού η ρετινόλη βοηθά στην παραγωγή κολλαγόνου.

3. Φάε περισσότερα φρούτα και λαχανικά
“Ως κοινωνία, τρώμε πολλές ζωικές πρωτεΐνες, οι οποίες είναι φλεγμονώδεις και επιταχύνουν τη γήρανση”, λέει η Graf. “Αν αρχίσεις να τρως περισσότερα φρούτα και λαχανικά, θα μειωθεί η φλεγμονή στον οργανισμό σου, το δέρμα σου θα φαίνεται λιγότερο ερεθισμένο και με την πάροδο του χρόνου θα είναι καλύτερα εξοπλισμένο να συγρατήσει την υγρασία, να προστατεύσει τον εαυτό του από τους ρύπους και να ‘χτίσει’ περισσότερο κολλαγόνο και ελαστίνη”.

 4. Κάνε λεμφικό μασάζ

Το λεμφικό σύστημα είναι ένα δίκτυο σωλήνων μέσω του οποίου τα υγρά του σώματος περνούν από τους διάμεσους χώρους στο αίμα. Αποβάλλει όλα τα απόβλητα που βγάζουν τα κύτταρα μας, αλλά όταν αυτό το σύστημα επιβραδύνεται, κάτι το οποίο συμβαίνει με την ηλικία και την αδράνεια, το δέρμα φαίνεται πιο πρησμένο, εμφανίζει σακούλες και μαύρους κύκλους κάτω από τα μάτια.

Η Graf προτείνει συχνό λεμφικό μασάζ προσώπου παράλληλα με την εφαρμογή μιας καλής ενυδατικής κρέμας και την κρέμα ματιών σου. Να πώς μπορείς να κάνεις από μόνη σου λεμφικό μασάζ προσώπου:

Ξεκίνα από το κέντρο του μετώπου σου και μετακίνησε τα δάχτυλά σου απαλά προς τους κροτάφους, κάτω από τα αυτιά σου, πάνω από το σαγόνι σου και κάτω από το λαιμό σου. Επανάλαβε τρεις φορές. Με την κρέμα ματιών σου, βάλε τα δάχτυλα σου πάνω από τα μάτια σου, ξανά στους κροτάφους και προς τα κάτω. Κάνε το ίδιο πράγμα στην περιοχή κάτω από τα μάτια και επανάλαβε τρεις φορές. Τέλος, ξεκίνα μπροστά από το κάθε αυτί και μετακίνησε τα δάχτυλά σου προς το σαγόνι και το λαιμό σου. Επανάλαβε τρεις φορές και είσαι έτοιμη!

 5. Περισσότερη βιταμίνη D3

Η βιταμίνη D είναι υπεύθυνη για την ικανότητα του δέρματος να προστατεύεται από τους ρύπους του περιβάλλοντος, καθώς και να θεραπεύεται από πληγές. “Αν θες να δεις το δέρμα σου λαμπερό και πιο λειτουργικό, θα πρέπει να πάρεις συμπλήρωμα βιταμίνης D3”, λέει η Graf.

womenonly

No Comments Yet

Leave a Reply

Your email address will not be published.