κρεπα

ΖΥΜΗ ΓΙΑ ΚΡΕΠΑ ΔΙΑΙΤΗΣ

  • 200 γρ. καλαμποκάλευρο
  • 1/2 λίτρο γάλα ((1,5% λιπαρά))
  • αλάτι
  • ελαιόλαδο ((1 περίπου κουταλάκι του γλυκού ανά κρέπα))
  1. Βάζετε σε ένα μπολ το αλεύρι, λίγο αλάτι και το γάλα και ανακατεύετε (η ζύμη πρέπει να είναι αρκετά υγρή, σαν πηχτό γάλα). Αφήνετε τη ζύμη σας να μείνει έτσι για περίπου 40-50 λεπτά. Λαδώνετε ένα αντικολλητικό τηγάνι και το βάζετε στη φωτιά να ζεσταθεί. Ρίχνετε 1/2 κουτάλα ζύμη, ώστε να καλυφθεί ο πάτος του τηγανιού με μια πολύ λεπτή στρώση. Μετά από περίπου 40-50 δευτερόλεπτα, αφού βεβαιωθείτε ότι ξεκολλάει εύκολα, γυρίζετε την κρέπα να ψηθεί και από την άλλη πλευρά. Στη συνέχεια, «γλιστρήστε» τη σ’ ένα πιάτο, που διατηρείτε ζεστό πάνω από μια κατσαρόλα με βραστό νερό. Συνεχίστε κατά τον ίδιο τρόπο μέχρι να τελειώσει η ζύμη